Üzleti szolgáltatási munkatárs - OKJ tanfolyam, képzés
Általános adatok
- Szakképesítés megnevezése: Üzleti szolgáltatási munkatárs
- A szakképesítés OKJ száma: 54 340 01
- Megfeleltetés: (még nincs adatunk)
- A szakképesítés szintje: emeltszintű szakképesítés (technikus)
- A szakképesítés tanulmányi területe: Üzleti ismeretek és ügyvitel (általános programok)
- A szakképesítés típusa: szakképesítés
- Szakmacsoport: Közgazdaság
- A szakképesítésért felelős miniszter: szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter
A szakképesítéssel leggyakrabban betölthető foglalkozások, munkakörök
Feor száma
Feor megnevezése
Betölthető munkakörök
- Beléptetési ügyintéző (munkaügyi)
- Emberierőforrás-ügyintéző
- Humánerőforrás-ügyintéző
- Humánerőgazdálkodási ügyintéző
- Humánpolitikai ügyintéző
- Munkaügyi előadó
- Munkaügyi nyilvántartó
- Munkaügyi ügyintéző
- Személyiadat nyilvántartó
- Személyi nyilvántartó
- Személyzeti adminisztrátor
- Tagnyilvántartó
- Tanuló nyilvántartó
- Személyi adat nyilvántartó
A Üzleti szolgáltatási munkatárs szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása:
Az üzleti szolgáltatási munkatárs alkalmas az üzleti szolgáltatások területén az ügyfélorientált szemléletű munkavégzésre. Alkalmas minőségi szolgáltatást nyújtani az ügyfél elégedettségének biztosításával. Minőségi szemléletmódot követ, mely az ügyfelet emeli a szolgáltatás középpontjába. Feladatát ügyfélorientáltan látja el, a problémákat hatékonyan kezeli. Rugalmas hozzáállással megteremti az ügyfélnek leginkább kedvező feltételeket, a személyre szabott szolgáltatás lehetőségét. Angol nyelven szakmai kommunikációt folytat írásban és szóban ügyfélre szabottan. A minőségi ügyfélkiszolgálás érdekében az infokommunikációs technológiát alkalmazza. Elláthat pénzügyi, beszerzési, ügyfélszolgálati, CRM, HR, vagy az IT és telekommunikáció szolgáltatások területén speciális szolgáltatási tevékenységet.
A szakképesítéssel rendelkező képes:
- kapcsolatépítésre és a kapcsolat fenntartására mind külső, mind belső ügyfelekkel a különböző ügyfélkapcsolati csatornák használatával
- az ügyfélpanaszok és problémák megoldására az ügyfél számára a legmegfelelőbb alternatíva felkínálásával
- kommunikációs forgatókönyveket magyar és angol nyelven aktívan használni
- a pénzügyi szolgáltatás, a beszerzési szolgáltatás, a CRM szolgáltatás, a HR szolgáltatás, IT szolgáltatás és a telekommunikáció területén
- ellátni az ügyfelekkel kapcsolatos operatív folyamatokat: információszolgáltatás, ügyintézés, megrendelés-kezelés, beszerzés, panasz vagy hibabejelentés fogadása, értékesítés, belső támogatási folyamatok
- alkalmazni a konfliktusok kezelésének kommunikációs technikáit
- az ügyfélkapcsolati operatív folyamatokat angol nyelven lebonyolítani
- irodai szoftvereket használni,
- összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából,
- feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót, scannert használni,
- munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készíteni és rendszerezni, iratkezelést végezni.