IT helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintézõ - OKJ 2013-ig tanfolyam, képzés
Általános adatok
-
Szakképesítés megnevezése:
IT helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintézõ
-
A szakképesítés OKJ száma:
54 347 01
-
A szakképesítés szintje:
Emelt szintû (érettségivel)
-
A szakképesítés tanulmányi területe:
-
A szakképesítés típusa:
-
Szakmacsoport:
Ügyvitel
-
A szakképesítésért felelős miniszter:
-
Jegyzékbe kerülés éve:
2006
-
Az SzVK letöltése:
A szakképesítéssel leggyakrabban betölthető foglalkozások, munkakörök
Feor száma
Feor megnevezése
Betölthető munkakörök
Az it helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintézõ szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása:
Iratokat, dokumentumokat kezel
Ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ
Adatbeviteli feladatot végez
Kapcsolatot létesít az ügyféllel
Ügyintéz, szolgáltatást végez
Panaszt, reklamációt kezel
Call/Contact Center rendszert használ
Termékeket és szolgáltatásokat értékesít
Ügyfélkapcsolatokat aktivizál
Hidegenhívást kezdeményez
Az emberi erõforrás gazdálkodáshoz kapcsolódó szakfeladatokat lát el
A mûszaki segítségnyújtás (IT, HelpDesk) szakfeladatokat lát el
A távközléshez kapcsolódó szakfeladatokat lát el
Az üzleti adminisztrációhoz kapcsolódó szakfeladatokat lát el
A szakképesítéssel rendelkező képes:
A kapcsolódó szakképesítés, résszakképesítés, szakképesítés ráépülés
Azonosító száma
Megnevezése
A kapcsolódás módja
Nincs kapcsolódó szakképesítés
A képzés feltételei
Az it helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintézõ képzés megkezdésének szükséges feltételei:
Bemeneti kompetenciák:
-
Iskolai előképzettség:
érettségi vizsga
-
Szakmai előképzettség:
-
-
Előírt gyakorlat:
-
-
Pályaalkalmassági követelmények:
szükségesek
-
Szakmai alkalmassági követelmények:
nem szükségesek
-
Egészségügyi alkalmassági vizsgálat:
nem szükségesek
-
Szintvizsga:
0
Az iskolai rendszerű képzésben az összefüggő szakmai gyakorlat időtartama:
Elmélet/gyakorlat aránya:
30%-elmélet
70%-gyakorlat
Szakképzési évfolyamok száma: 2 év
Minimális óraszáma: 2000 óra
Választható képzési formák:
A(z) 54 347 01 azonosító számú, IT helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintézõ megnevezésű szakképesítés szakmai követelménymoduljainak listája:
Az it helpdesk ügyfélkapcsolati szakügyintézõ komplex szakmai vizsgára bocsátás feltételei:
Modulzáró vizsga eredményes letétele
Iskolai rendszerû szakképzés esetén:
Az utolsó szakképzõ évfolyam eredményes elvégzése, amely egyenértékû a modulzáró vizsga eredményes letételével
Az oldalon található adatok tájékoztató jellegűek, a szakképesítések hatályos és a
már hatályát vesztett szakmai és vizsga követelményeit kiadó rendeletekről az alábbi
hivatalos forrásokból tájékozódhat:
www.magyarorszag.hu
www.nive.hu