Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző - OKJ 2019 tanfolyam, képzés

Szeretnél értesítést kapni hol és mikor indul a(z) Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző - OKJ 2019 tanfolyam, képzés?

Kedves Érdeklődő!

Az alábbi adatok megadásával próbáljuk az Önnek legmegfelelőbb tanfolyamot, képzést, képző intézményt megtalálni!

Hozzájárulok, hogy adataimat képző intézmények részére eljutassák!* 

* Kötelező mező

Általános adatok:

Szakképesítés megnevezése: Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző
A szakképesítés OKJ száma: 55 347 01
Megfeleltetés:
A 133/2010. (IV. 22.) Korm. rendelet szerint
A szakképesítés szintje: emeltszintű szakképesítés-ráépülés
A szakképesítés tanulmányi területe: Munkahelyi ismeretek (347)
A szakképesítés típusa: szakképesítés-ráépülés
Szakmacsoport: Ügyvitel

A szakképesítéssel leggyakrabban betölthető foglalkozások, munkakörök:
Feor száma: Feor megnevezése: Betölthető munkakörök:
4224Ügyfél- (vevő) tájékoztató


Ágazati besorolás: Ügyvitel
A szakképesítésért felelős miniszter: szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása:

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző feladata, hogy magyar és idegen nyelvet is használva személyesen, írásban, telefonon vagy elektronikus kommunikációs csatornákon fogadja az ügyfelek megkereséseit. Kezelje a felmerült problémákat (reklamációkat), felvilágosítást, tájékoztatást nyújtson az ügyfelek részére, válaszoljon a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre. Telefonon vagy elektronikus kommunikációs eszközök segítségével keresse meg a meglévő és a lehetséges ügyfeleket, hogy árukat és szolgáltatásokat ismertessen, reklámozzon, továbbá aktívan vegyen részt a szervezet reklám-, marketing- és PR-tevékenységében.

A szakkepesites.hu tartalma

A szakképesítéssel rendelkező képes:

A szakkepesites.hu tartalma
  • ügyfélkapcsolati tevékenységét idegen nyelven ellátni
  • fogadni az ügyfeleket személyesen, telefonon vagy on-line, és tanácsot adni, segítséget nyújtani termék, szolgáltatás kiválasztásában
  • az ügyfél igényeinek megfelelően segítséget nyújtani, problémát kezelni
  • szerviz megrendeléseket intézni adatok, információk számítógépes vagy egyéb rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése révén
  • reklamációs ügyeket, panaszt kezelni
  • feljegyzéseket, jelentéseket, riportokat, statisztikákat készíteni az ügyfélkövetéshez, frissíteni a marketing-adatbázisokat, hogy azok tükrözzék az egyes ügyfelek státusának változásait
  • rendezvények szervezéséhez kapcsolódóan ellátni az idegennyelv-használatot igénylő feladatokat
  • találkozókhoz, megbeszélésekhez, egyéb rendezvényekhez kapcsolódóan idegen nyelvű dokumentumokat készíteni (pl. meghívó, tájékoztató, programleírás, névjegykártya, információs táblák, leírások stb.)
  • tevékenységéhez kapcsolódóan beszámolót, prezentációt készíteni
  • az ügyfelek és ügyek nyilvántartását szolgáló iratokat, dokumentumokat szakszerűen kezelni, tárolni
  • a szervezet online-megjelenéseihez kapcsolódó idegen nyelvű anyagot készíteni
  • kezelni egy Call/Contact Center rendszerét
  • értékesítési folyamathoz kapcsolódó tevékenységet ellátni (promóció, értékesítés lebonyolítása, értékesítés összegzése, kimutatás készítése stb.)
  • közreműködni reklám-, piac- és marketing-, valamint közvélemény-kutatások lebonyolításában
  • részt venni kiadványok, reklámanyagok készítésében
  • részt venni kiállítások, vásárok, kampányok és egyéb rendezvények szervezésében, lebonyolításában
  • követni és betartani az ügyfélkapcsolati és az érintő területek (l. reklám, marketing, fogyasztási, adatvédelmi) jogszabályi környezetet



Kapcsolódó szakképesítések:

A kapcsolódó szakképesítés, résszakképesítés, szakképesítés ráépülés:
Azonosító száma: Megnevezése: A kapcsolódás módja:
54 347 01Idegennyelvű ipari és kereskedelmi ügyintézőszakképesítés
54 346 03Irodai titkárszakképesítés

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző képzés megkezdésének szükséges feltételei:

Bemeneti kompetenciák:

egy élő idegen nyelvből középfokú nyelvtudás (KER B2 szintű nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány)


Iskolai előképzettség: érettségi végzettség
Szakmai előképzettség:

54 346 03 Irodai titkár vagy 54 347 01 Idegennyelvű ipari kereskedelmi ügyintéző szakképesítés


Előírt gyakorlat:

nincs


Pályaalkalmassági követelmények: nincs
Szakmai alkalmassági követelmények:
Egészségügyi alkalmassági vizsgálat: nincs
Szintvizsga: nincs
Az iskolai rendszerű képzésben az összefüggő szakmai gyakorlat időtartama:

nincs



Elmélet/gyakorlat aránya:

30%-elmélet
70%-gyakorlat

A képzés maximális időtartama:

Szakképzési évfolyamok száma: 0 év
Maximális óraszáma: 750 óra

Választható képzési formák:

Iskolarendszeren kívüli, adott óraszámú képzés (tanfolyami képzés)

Az 55 347 01 azonosító számú, Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző megnevezésű szakképesítés szakmai követelménymoduljainak listája:


11384-16 Idegen nyelvű ügyfélkapcsolat

11386-16 Call/Contact Center rendszer használata idegen nyelven

12093-16 Reklám-és marketingtevékenység

11385-16 Magyar- és idegen nyelvű panaszkezelés


Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző komplex szakmai vizsgára bocsátás feltételei:

Az iskolarendszeren kívüli szakképzésben az előírt valamennyi modulzáró vizsga eredményes letétele.


Az iskolai rendszerű szakképzésben az évfolyam teljesítését igazoló bizonyítványban foglaltak szerint teljesített tantárgyak a szakképzési kerettantervben meghatározottak szerint egyenértékűek az adott követelménymodulhoz tartozó modulzáró vizsga teljesítésével.






Az oldalon található adatok tájékoztató jellegűek, a szakképesítések hatályos és a már hatályát vesztett szakmai és vizsga követelményeit kiadó rendeletekről az alábbi hivatalos forrásokból tájékozódhat:
www.magyarorszag.hu
www.nive.hu