Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző - OKJ 2018 tanfolyam, képzés

Szeretnél értesítést kapni hol és mikor indul a(z) Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző - OKJ 2018 tanfolyam, képzés?

Kedves Érdeklődő!

Az alábbi adatok megadásával próbáljuk az Önnek legmegfelelőbb tanfolyamot, képzést, képző intézményt megtalálni!

Hozzájárulok, hogy adataimat képző intézmények részére eljutassák!* 

* Kötelező mező

Általános adatok:

Szakképesítés megnevezése: Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző
A szakképesítés OKJ száma: 55 347 01
Megfeleltetés: (még nincs adatunk)
A szakképesítés szintje: emeltszintű szakképesítés-ráépülés
A szakképesítés tanulmányi területe: Munkahelyi ismeretek (347)
A szakképesítés típusa: szakképesítés-ráépülés
Szakmacsoport: ügyvitel

A szakképesítéssel leggyakrabban betölthető foglalkozások, munkakörök:
Feor száma: Feor megnevezése: Betölthető munkakörök:
4224Ügyfél- (vevő) tájékoztatóÜgyfél-tájékoztató
Utastájékoztató


Ágazati besorolás: ügyvitel
A szakképesítésért felelős miniszter: szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása:

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző feladata, hogy magyar és idegen nyelvet is használva személyesen, írásban, telefonon vagy elektronikus kommunikációs csatornákon fogadja az ügyfelek megkereséseit. Kezelje a felmerült problémákat (reklamációkat), felvilágosítást, tájékoztatást nyújtson az ügyfelek részére, válaszoljon a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre. Telefonon vagy elektronikus kommunikációs eszközök segítségével keresse meg a meglévő és a lehetséges ügyfeleket, hogy árukat és szolgáltatásokat ismertessen, reklámozzon, továbbá aktívan vegyen részt a szervezet reklám?, marketing- és PR-tevékenységében.A szakkepesites.hu tartalma

A szakképesítéssel rendelkező képes:

A szakkepesites.hu tartalmaügyfélkapcsolati tevékenységét idegen nyelven ellátni fogadni az ügyfeleket személyesen, telefonon vagy on-line, és tanácsot adni, segítséget nyújtani termék, szolgáltatás kiválasztásában az ügyfél igényeinek megfelelően segítséget nyújtani, problémát kezelni szerviz megrendeléseket intézni adatok, információk számítógépes vagy egyéb rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése révén reklamációs ügyeket, panaszt kezelni feljegyzéseket, jelentéseket, riportokat, statisztikákat készíteni az ügyfélkövetéshez, frissíteni a marketing-adatbázisokat, hogy azok tükrözzék az egyes ügyfelek státusának változásait rendezvények szervezéséhez kapcsolódóan ellátni az idegennyelv-használatot igénylő feladatokat találkozókhoz, megbeszélésekhez, egyéb rendezvényekhez kapcsolódóan idegen nyelvű dokumentumokat készíteni (pl. meghívó, tájékoztató, programleírás, névjegykártya, információs táblák, leírások stb.) tevékenységéhez kapcsolódóan beszámolót, prezentációt készíteni az ügyfelek és ügyek nyilvántartását szolgáló iratokat, dokumentumokat szakszerűen kezelni, tárolni a szervezet online-megjelenéseihez kapcsolódó idegen nyelvű anyagot készíteni kezelni egy Call/Contact Center rendszerét értékesítési folyamathoz kapcsolódó tevékenységet ellátni (promóció, értékesítés lebonyolítása, értékesítés összegzése, kimutatás készítése stb.) közreműködni reklám-, piac- és marketing-, valamint közvélemény-kutatások lebonyolításában részt venni kiadványok, reklámanyagok készítésében részt venni kiállítások, vásárok, kampányok és egyéb rendezvények szervezésében, lebonyolításában követni és betartani az ügyfélkapcsolati és az érintő területek (l. reklám, marketing, fogyasztási, adatvédelmi) jogszabályi környezetet

Kapcsolódó szakképesítések:

A kapcsolódó szakképesítés, résszakképesítés, szakképesítés ráépülés:
Azonosító száma: Megnevezése: A kapcsolódás módja:

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző képzés megkezdésének szükséges feltételei:

Bemeneti kompetenciák: egy élő idegen nyelvből középfokú nyelvtudás (KER B2 szintű nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány)
Iskolai előképzettség: érettségi végzettség
Szakmai előképzettség: 54 346 03 Irodai titkár vagy 54 347 01 Idegennyelvű ipari kereskedelmi ügyintéző szakképesítés
Előírt gyakorlat: nincs
Pályaalkalmassági követelmények: szükségesek
Szakmai alkalmassági követelmények: nem szükségesek
Egészségügyi alkalmassági vizsgálat: szükségesek
Szintvizsga: nincs
Az iskolai rendszerű képzésben az összefüggő szakmai gyakorlat időtartama: nincs

Elmélet/gyakorlat aránya:

30%-elmélet
70%-gyakorlat

A képzés maximális időtartama:

Szakképzési évfolyamok száma: 0 év
Maximális óraszáma: 750-1000 óra

Választható képzési formák:

Iskolarendszeren kívüli, adott óraszámú képzés (tanfolyami képzés)

Az 55 347 01 azonosító számú, Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző megnevezésű szakképesítés szakmai követelménymoduljainak listája:


11384-16 Idegen nyelvű ügyfélkapcsolat

11386-16 Call/Contact Center rendszer használata idegen nyelven

12093-16 Reklám-és marketingtevékenység


Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző komplex szakmai vizsgára bocsátás feltételei:

Az iskolarendszeren kívüli szakképzésben az 5.2. pontban előírt valamennyi modulzáró vizsga eredményes letétele.
Az iskolai rendszerű szakképzésben az évfolyam teljesítését igazoló bizonyítványban foglaltak szerint teljesített tantárgyak a szakképzési kerettantervben meghatározottak szerint egyenértékűek az adott követelménymodulhoz tartozó modulzáró vizsga teljesítésével.




Az oldalon található adatok tájékoztató jellegűek, a szakképesítések hatályos és a már hatályát vesztett szakmai és vizsga követelményeit kiadó rendeletekről az alábbi hivatalos forrásokból tájékozódhat:
www.magyarorszag.hu
www.nive.hu