Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző - OKJ 2016-ig tanfolyam, képzés

Szeretnél értesítést kapni hol és mikor indul a(z) Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző - OKJ 2016-ig tanfolyam, képzés?

Kedves Érdeklődő!

Az alábbi adatok megadásával próbáljuk az Önnek legmegfelelőbb tanfolyamot, képzést, képző intézményt megtalálni!

Hozzájárulok, hogy adataimat képző intézmények részére eljutassák!* 

* Kötelező mező

Általános adatok:

Szakképesítés megnevezése: Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző
A szakképesítés OKJ száma: 55 347 01
Megfeleltetés: Idegen nyelvi ügyfélkapcsolati szakügyintéző
A 133/2010. (IV. 22.) Korm. rendelet szerint
A szakképesítés szintje: emeltszintű szakképesítés-ráépülés
A szakképesítés tanulmányi területe: Munkahelyi ismeretek (347)
A szakképesítés típusa: szakképesítés-ráépülés
Szakmacsoport: Ügyvitel

A szakképesítéssel leggyakrabban betölthető foglalkozások, munkakörök:
Feor száma: Feor megnevezése: Betölthető munkakörök:
4224Ügyfél- (vevő) tájékoztatóÜgyfél-tájékoztató
Vevőszolgálati ügyintéző


Ágazati besorolás: Ügyvitel
A szakképesítésért felelős miniszter: szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter
Jegyzékbe kerülés éve: 2006
Az SzVK letöltése: 55_347_01_Idegennyelvu_ugyfelkapcsolati_szakugyintezo.pdf

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása:

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző feladata, hogy magyar és idegen nyelvet is használva személyesen, írásban, telefonon vagy elektronikus kommunikációs csatornákon fogadja az ügyfelek
megkereséseit. Kezelje a felmerült problémákat (reklamációkat), felvilágosítást, tájékoztatást nyújtson az ügyfelek részére, válaszoljon a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre. Telefonon vagy elektronikus kommunikációs eszközök segítségével keresse meg a meglévő és a lehetséges ügyfeleket, hogy árukat és szolgáltatásokat ismertessen, reklámozzon, továbbá aktívan vegyen részt a vállalat, intézmény reklám -, marketing és PR-tevékenységébenA szakkepesites.hu tartalma

A szakképesítéssel rendelkező képes:

A szakkepesites.hu tartalmafogadni az ügyfeleket személyesen, telefonon vagy on-line és tanácsot adni, segítséget nyújtani termék, szolgáltatás kiválasztásában az ügyfél igényeinek megfelelően segítséget nyújtani, problémát kezelni, intézi a szervizmegrendeléseket, reklamációs ügyeket adatok, információk számítógépes vagy egyéb rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése révén feljegyzéseket készíteni az ügyfélkövetéshez, frissíteni a marketing-adatbázisokat, hogy azok tükrözzék az egyes ügyfelek státusának változásait az ügyfelek és ügyek nyilvántartását szolgáló iratokat, dokumentumokat szakszerűen kezelni, tárolni bejelentkezni a Call Center rendszerbe, tájékozódni a rendszerben, áttekinteni a rendszerüzeneteket a Call Centerben végzett munka befejezésekor rendszeradminisztrációt és statisztikát készíteni promóciót, azaz értékesítés-előkészítést végezni közreműködni marketing-kutatások lebonyolításában részt venni kiadványok, reklámanyagok készítésében részt venni kiállítások, vásárok és egyéb rendezvények szervezésében

Kapcsolódó szakképesítések:

A kapcsolódó szakképesítés, résszakképesítés, szakképesítés ráépülés:
Azonosító száma: Megnevezése: A kapcsolódás módja:
54 346 01Irodai asszisztensszakképesítés

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző képzés megkezdésének szükséges feltételei:

Bemeneti kompetenciák: egy élő idegen nyelvből középfokú nyelvtudás (KER B2 szintű nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány)
Iskolai előképzettség: nincs
Szakmai előképzettség: 54 346 01 Irodai asszisztens szakképesítés
Előírt gyakorlat: nem
Pályaalkalmassági követelmények: szükségesek
Szakmai alkalmassági követelmények: szükségesek
Egészségügyi alkalmassági vizsgálat: szükségesek
Szintvizsga: nincs
Az iskolai rendszerű képzésben az összefüggő szakmai gyakorlat időtartama: nincs

Elmélet/gyakorlat aránya:

30%-elmélet
70%-gyakorlat

A képzés maximális időtartama:

Szakképzési évfolyamok száma: 0 év
Maximális óraszáma: 800-1200 óra

Választható képzési formák:

Iskolarendszeren kívüli, adott óraszámú képzés (tanfolyami képzés)

Az 55 347 01 azonosító számú, Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző megnevezésű szakképesítés szakmai követelménymoduljainak listája:


11384-12 Idegen nyelvű ügyfélkapcsolat

11385-12 Magyar- és idegen nyelvű panaszkezelés

11386-12 Call/Contact Center rendszer használata idegen nyelven

11387-12 Reklám-, marketingtevékenység magyar és idegen nyelven


Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző komplex szakmai vizsgára bocsátás feltételei:

Az iskolarendszeren kívüli szakképzésben az 5.2. pontban előírt valamennyi modulzáró vizsga eredményes letétele.

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző résszakképesítések:

-

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző ráépülések:

-



Az oldalon található adatok tájékoztató jellegűek, a szakképesítések hatályos és a már hatályát vesztett szakmai és vizsga követelményeit kiadó rendeletekről az alábbi hivatalos forrásokból tájékozódhat:
www.magyarorszag.hu
www.nive.hu